نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

صعود شاگردان وکیلی به دیدار نهایی| رقابت با چشم‌بادامی‌ها در فینال آسیا

  • کد خبر: ۱۲۲۳۱۱
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
صعود شاگردان وکیلی به دیدار نهایی| رقابت با چشم‌بادامی‌ها در فینال آسیا
تیم‌های ایران و ژاپن با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال مسابقات قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا رسیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در بازی دوم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا با غلبه بر هند به فینال رسید.
محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران، مثل دیدار‌های قبلی از طا‌ها بهبودنیا، عمران گوگجلی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا آل جلیل، سیدمتین حسینی، آرمین قلیچ نیازی و سیدمرتضی طباطبایی (لیبرو) برای شروع بازی استفاده کرد.
شاگردان وکیلی در این دیدار بدون دردسر خاصی و با ارائه یک بازی برتر با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ حریف خود را شکست دادند و حریف ژاپن در فینال شدند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تا کنون هشت بار در دیدار نهایی این رقابت‌ها حضور یافته است و سال ۲۰۲۲ برای نهمین بار به دیدار نهایی راه می‌یابد. هفت مدال طلا و مقام قهرمانی و دو مدال نقره و برنز از جمله افتخارات والیبال ایران در این رده سنی آسیاست.
ژاپن هم در جدالی سخت‌تر از ایران مقابل کره به برتری رسید و راهی فینال شد. چشم بادامی جسور و خوش تکنیک حتی ست اول را ۳۹ بر ۳۷ باختند، در ادامه در سه ست دیگر از سد تیم سختکوش و جنگنده کره به زحمت گذشتند و مزد تلاش بی‌وقفه‌شان را به فینال گرفتند.
ایران نیز بر خلاف پیش بینی‌های قبلی در مصاف با هند به برتری در سه ست پیاپی نائل شد تا همآورد ژاپن در دیدار پایانی شود. به این ترتیب جام قهرمانی چهاردهم به تیمی تعلق خواهد گرفت که بی شکست به انتهای خط برسد.
برنامه دیدا‌های دوشنبه به شرح زیر است:
کویت – تایلند، ساعت ۹
چین – چین تایپه، ساعت ۱۱:۳۰
کره – هند، ساعت ۱۴
ایران – ژاپن، ساعت ۱۷

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->